Stuck in the Old School
Robert Irvine ke Boulder City, NV, untuk membantu restoran piza Vinny's Little Italy yang bergelut. Pemilik Vinny amat degil, dan Robert mesti membawanya ke abad ke-21 untuk menyelamatkan restoran ini daripada luput ditelan zaman.