Anguish in Abilene
Robert Irvine ke Texas Cowboy BBQ di Abilene, TX, untuk bertemu George dan Taylor, pemilik bersama dengan perkahwinan dan restoran bergolak. Taylor mahu lebih terlibat dengan restoran, tetapi George enggan, marah dan tidak dapat menerima bantuan.