Family Recipe for Disaster
Robert Irvine kaki ke Sylacauga, AL, untuk melawat Restoran Itali Giovanni's. Pemilik Chrissy yang berduka sedang berjuang untuk mengekalkan restoran keluarganya selepas kematian mengejut adiknya, dan Robert mesti membantunya menemui semula semangatnya.