Fighting for Your Family
Robert Irvine melawat Amistad Grill yang dikendalikan keluarga di Homestead, FL, yang pemiliknya Omar ada masalah kepercayaan dan sentiasa memarahi isteri dan anak perempuannya. Robert mesti mengajar Omar untuk bertenang dan mendengar keluarganya.