Schooling a Teacher
Robert Irvine ke Grenada, MS, tempat pemilik restoran 333 yang gagal, Allyson, juga sibuk mengajar seni sepenuh masa. Robert mesti meyakinkan dia bahawa memberi kuasa kepada staf untuk membuat keputusan tanpanya penting untuk menyelamatkan restorannya.