Marriage on the Rocks
Di Stone Mountain, GA, Robert Irvine melawat Kafe Sweet Potato yang gagal, yang menjejaskan kewangan pemiliknya dan perkahwinan mereka selama 25 tahun. Dia mesti menolong mereka menyeimbangkan tanggungjawab dan menghidupkan kembali minat mereka.