Prowling Wolf
Tembakan di kompleks apartmen membawa polis kepada penemuan mengerikan: mayat seorang ibu tunggal dan dua anaknya yang dewasa. Detektif temui jawapan dalam kelongsong peluru, kesan kasut dan DNA untuk halang pemangsa jahat.