Murder on the Rocks
Selepas peladang nampak mayat gadis remaja yang dipukul teruk di tepi sungai, pegawai polis jalankan soal siasat tanpa hasil. Bertahun berlalu sehingga teknologi canggih membantu polis mengesan pembunuh yang marah.