The Cocoon
Selepas seorang wanita muda hilang, mayatnya ditemui di komuniti luar bandar sejauh beberapa batu. Pakar forensik menguraikan serat rambut haiwan yang mengejutkan dan bukti DNA, yang membawa detektif menjejak pemangsa yang marah.