Twisted Scripture
Selepas pemburu menemui mayat wanita muda yang dipotong, polis mendedahkan rahsia mengejutkan yang dia simpan dari rakannya. Percikan darah dan resit membantu penyiasat merungkai kematiannya di tangan pembunuh kejam.