Anatomy of Murder
Apabila mayat bapa tunggal ditemui di rumahnya yang terbakar, bedah siasat dedahkan bukan kebakaran itu yang membunuhnya. Penyiasat mesti menyahkod petunjuk balistik, kimia dan digital untuk dedahkan rancangan kompleks pembunuh dahsyat.