Revenge with a Bullet
Selepas melihat mayat seorang lelaki terbakar di lebuh raya, penyiasat menemui bukti pembunuhan kejam dan kebakaran menyembunyi. Detektif merungkai serpihan pembinaan dengan butiran aneh untuk mendedahkan rancangan yang berakhir dengan pembunuhan.