Footsteps in Blood
Seorang lelaki menelefon 911 apabila dia temui darah di dalam rumah seorang kawan. Pegawai masuk dan menemui aktivis masyarakat yang dikasihi ditembak mati. Detektif mengumpulkan petunjuk untuk mencari pembunuh kejam.