Woodsy and Whimsical
Seorang ibu tunggal dan dua anak perempuannya dengan anjing mereka perlukan lebih banyak ruang di kabin desa kecil mereka. Ben dan Erin mahu bina tambahan rumah pertama mereka untuk beri ibu bilik tidur sendiri dan dapur dikemas kini bergaya Scandinavia.