Making a Splash
Ben dan Erin dicabar rakan-rakan yang sering berpindah untuk ubah laman belakang rumah mereka jadi tempat istirahat peribadi dengan kolam renang, studio seni dan banyak lagi. Pasangan Napier mahu bina tempat yang akan yakinkan keluarga itu menetap.