A Hemingway House
Seorang peguam tentera ingin berpindah kembali ke Laurel agar lebih dekat dengan keluarganya. Diilhamkan rumah Hemingway di Key West, dia mahu rumah Craftsman untuk dia dan ayahnya selenggarakan, sementara Ben dan Erin uruskan dapur dan bilik bacaan.