There's No Place Like Home
Apabila senarai kehendak pasangan terus bertambah, Ben dan Erin mesti kembali merancang. Mereka membentangkan dua rumah yang mempunyai banyak potensi, dan buat kali pertama, ia termasuk hartanah yang mereka sebelum ini ubah suai untuk pasangan lain.