Treehouses and Tangled Hair
Ben dan Erin bantu keluarga berpindah dari pinggir bandar Laurel ke desa dan mencipta rumah baru menakjubkan. Pasangan Napier mahu mereka bentuk tempat dengan ruang luar yang luas bersama sebuah rumah pokok, sesuai untuk bab seterusnya kehidupan mereka.