Blast From the Past
Ben dan Erin ambil rumah kesayangan di Laurel, membawanya kembali ke tahun 1950-an dari gaya asal '70-an. Menggabungkan daya tarikan retro ikonik dengan kemas kini moden, pasangan Napier mahu wujudkan ruang sempurna untuk pasangan Laurel terkenal.