Everything's Coming Up Roses
Seorang wanita temui rumah impiannya di Laurel, tetapi kontraktornya lari dengan wangnya. Selepas dua tahun membayar gadai janji, sewa, dan menyimpan barangnya, dia minta Ben dan Erin selamatkan rumah impiannya.