Violent Whispers
Steve dan Amy pergi ke Wilmington, Carolina Utara, di mana pasangan ketakutan percaya kuasa jahat menyasar anak perempuan mereka. Mereka dakwa aktiviti paranormal itu berubah menjadi ganas dan mereka memerlukan jawapan sebelum seseorang cedera parah.