Protect the Children
Amy dan Steve pergi ke Northfield, Ohio, untuk membantu seorang ibu yang mendakwa kehadiran jahat mengancam anak-anaknya dan memecah belahkan perkahwinannya. Mereka perlu menangkap tenaga gelap ini sebelum ia memusnahkan kebahagiaan mereka.