Amy dan Steve pergi ke Flagstaff, Arizona, umtuk menyiasat kedai kristal berhantu dan dapati seluruh bandar diselubungi aktiviti paranormal. Dapatkan mereka beri jawapan kepada masyarakat? Atau memang takdir Flagstaff untuk takut kepada orang mati?