Victimville
Steve dan Amy melawat wanita ketakutan di Victorville, California yang mendakwa rumahnya ada serangan paranormal dan percaya apa saja yang bersembunyi membunuh rakan sebiliknya. Dia bimbang entiti itu akan menyerang lagi jika dia tidak dapat bantuan.