The Seether
Steve dan Amy membantu wanita tak keruan di Graham, Washington, yang yakin tunangnya dirasuk entiti gelap. Lebih teruk lagi, bayang-bayang mengerikan bersembunyi di dalam rumahnya dan dia terdesak untuk menyelamatkan keluarganya daripada kemusnahan.