The Thing
Amy dan Steve pergi ke Oxnard, California, di mana seorang ibu ketakutan menghadapi serangan aktiviti paranormal di rumah zaman kecilnya. Dia percaya apa pun di rumah itu membunuh suami dan bapanya dan jika dibiarkan, ia akan membunuh lagi!