Entangled
Steve dan Amy pergi ke Newton, PA, di mana sebuah keluarga mendakwa pengubahsuaian rumah baru-baru ini telah melancarkan serangan aktiviti paranormal. Semua orang diserang dan mereka bimbang mereka tidak akan bertahan tinggal di sana lebih lama.