Dark Soul
Steve dan Amy dipanggil ke Pataskala, OH, untuk menyiasat dakwaan aktiviti paranormal yang mengganas seorang nenek dan keluarganya. Semua neraka telah pecah di dalam rumah dan semua orang percaya mereka berada dalam bahaya yang serius.