The Craving
Steve dan Amy pergi ke Tucson, AZ, di mana kuasa ghaib purba menyeksa seorang pesara polis dan keluarganya. Semua orang di rumah diserang dan keluarga bimbang anak mereka yang berusia sembilan tahun mungkin dirasuk sesuatu yang jahat.