Driven to Kill
Steve dan Amy pergi ke Toledo, OH, di mana sebuah keluarga menghadapi serangan harian aktiviti paranormal yang agresif. Steve membongkar rentetan pembunuhan mengerikan berhampiran hartanah, manakala Amy bertemu tiga roh jahat.