The Visitors
Steve dan Amy pergi ke Coleraine, MN, di mana aktiviti paranormal mengancam untuk memecah belahkan keluarga. Semua orang diserang, bayang misteri tidak seperti yang mereka nampak dan keluarga bimbang mereka tidak akan bertahan.