Deadly Intruder
Steve dan Amy pergi ke Watertown, WI, di mana seorang wanita mendakwa entiti gelap mengancam perkahwinannya yang indah. Dia yakin roh itu akan membunuh mereka berdua jika ia tidak dapat dibendung.