Doomsday Kitchen
Brian Malarkey beri para cef 30 minit untuk cipta makanan terakhir impian mereka dengan hanya daging beku atau kering, sayur-sayuran kering, dan makanan dalam tin. Tambahan, ketuhar tidak berfungsi! Hakim Maneet Chauhan memutuskan cef mana yang selamat.