Carry-On Sabotage
Hos Brian Malarkey beritahu cef mereka ada 30 minit untuk sediakan makan malam penerbangan dengan protein mentah dan hasil tani terhad. Hakim Alex Guarnaschelli putuskan cef yang lebih berjaya dalam kekurangan, seperti hanya menggunakan perkakas plastik!