Freezer Burned
Brian Malarkey cabar para cef untuk membuat entree Perancis yang hebat dalam masa 45 minit. Dengan akses kepada hanya satu ketuhar, pesaing mesti cairkan kreativiti mereka untuk menyajikan sesuatu yang menakjubkan untuk hakim Aarti Sequeira.