"I've Never Cooked Cow Tongue"
Brian Malarkey tugaskan cef mencipta karya mengetengahkan protein dalam 30 minit. Pesaing bermain permainan untuk memilih protein mereka sebelum mendapati tiada garam di pantri! Scott Conant menilai cef yang membuat makanan berdaging terbaik.