Science of Sabotage
Hos Brian Malarkey cabar para cef membuat makan malam enak tetapi mewah untuk kru pembinaan menggunakan hanya makan tengah hari dan alat pembinaan kru. Hakim Alex Guarnaschelli putuskan siapa yang membuat makanan terbaik dalam had masa 45 Minit.