Unhappy Campers
Para cef mesti buat jamuan burger kecil perkhemahan dalam 30 minit dengan ramuan terhad, dapur perkhemahan penunu tunggal, dan alat memasak minimalis. Hakim Maneet Chauhan memilih burger kecil paling enak.