Gas Station Romance
Hos Brian Malarkey minta para cef buat makan malam romantik mewah dalam 30 minit dengan hanya bahan-bahan kedai serbaneka dan tanpa ketuhar, penggoreng atau dapur. Hakim Scott Conant memilih cef yang berjaya mencipta hidangan romantik yang paling lazat.