Mahjongg Night/Stinky Love
Chowder mempelajari bahawa menganggu malam permainan Truffles pasti akan membawa kesengsaraan. Tetapi dia sanggup mempertaruhkan semuanya untuk merasai Telur Mevilled. / Kimchi jatuh cinta dengan salah satu masakan terbusuk Mung.