The Wrong Address/The Wrong Customer
Semasa penghantaran yang kelihatan normal, naluri Chowder membawa dirinya dan Mung melalui satu pengembaraan menarik. / Seorang penjahat mengubah syarikat katering menjadi tempat persembunyiannya dan mengheret Shnitzel dan Truffles ke dalam masalah.