Chowder Loses His Hat/Brain Grub
Chowder kehilangan topinya dan terpaksa mengejarnya untuk mendapatkannya kembali! / Mung cuba mengawal tingkah laku Chowder yang pelupa. Namun, apabila Mung menjadikannya terlalu bijak, malapetaka muncul di dapur.