At Your Service/Chowder & Mr. Fugu
Untuk dapatkan buah yang jarang ditemui, Mung dan Chowder menjadi pelayan Ms. Endive. / Apabila pelanggan terbaik Mung minta Chowder menjadi pekerja valetnya buat sehari, Chowder sedar yang dia bertemu orang yang boleh makan lebih banyak daripada dia.