Sniffleball/Mung on the Rocks
Merasa bahawa Chowder telah menghabiskan terlalu banyak masa di dapur, Mung memaksanya untuk bermain sukan. / Truffles tidak melayan Mung apabila dia melupakan ulang tahun perkahwinan ke-450 mereka.