Certifrycation Class/Sing Beans
Apabila Mung terpaksa menghabiskan sehari di sekolah Chef Certifrycation, dia bergaduh dengan guru di sana. Untuk memasak makanan Sing Beans, geng harus berjaga sepanjang malam semasa hidangan dimasak.