The Broken Part/The Meach Harvest
Mung menghantar Chowder untuk beli alat ganti untuk mesin yang rosak, namun sifat Chowder menjadikan tugas itu hampir mustahil. / Untuk masak satu hidangan, Mung mesti berhadapan dengan hantu masa lalunya dan lawan buah yang paling digeruni, iaitu Meach!