Pie's the Limit
Daripada savuri kepada manis, ada pelbagai pai, dan Wolfgang Puck memilih pai buah dan krim yang sempurna di Los Angeles. Di New York, Anne Burrell menikmati piza sementara Kristen Kish merasai pai periuk ayam di Austin, Texas.