Low and Slow
Kesabaran sangat bernilai, dan sajian paling enak tidak boleh dibuat terburu-buru. Wolfgang Puck sukakan sandwic yang berbaloi untuk ditunggu di Los Angeles, dan Geoffrey Zakarian berkongsi cintanya untuk brisket salai di New York City.