Fried and Gone to Heaven
Sesetengah makanan goreng sangat rangup dan garing sehingga anda berasa seperti anda telah mati dan pergi ke syurga. Jeff Mauro menemui jagung jalanan yang paling unik di Chicago manakala Simon Majumdar menikmati daging khinzir garing di West Covina, CA.