Holiday Delights
Tiada perayaan yang lengkap tanpa pelbagai makanan perayaan. Brad Miller menemui semangat Yuletide dalam stik perayaan di Wilmington, DE, dan Geoffrey Zakarian singgah dengan makanan dari kedai roti di Mystic, CT.